Mikropoviedky 2006 – 2016

04.01.2017 17:39

Počas vianočného ničnerobenia som dal dokopy všetky moje mikropoviedky zverejnené za posledných desať rokov. Pôvodne som chcel napísať niečo v štýle, že poviedky sú v novej upravenej podobe, s prepracovanými scénami, vylepšeným autorským štýlom a dokonca s mojim osobným komentárom, ale znelo mi to nejako divne :-) Ak chcete, stiahnite si pdfko... Vo formáte, ako sa mi poviedky najlepšie čítali na čítačke aj mobile.
Mikropoviedky 2006-2016 - Martin Kochlica _A5.pdf (437,6 kB)
Mikropoviedky 2006-2016 - Martin Kochlica _A6.pdf (465 kB)

 

Obsah:

  • Autor o poviedkach
  • Iní o poviedkach
  • Dohoda (hororový triler)
  • Základný inštinkt (mestská fantasy)
  • Vtedy v Texase (akčná fantasy)
  • Pocit (young adult sci-fi)
  • Bezpečnejší svet (hororová politfiction)
  • Len ďalší konflikt (politfiction splatter)
  • Druhová ochrana (enviro sci-fi)
  • Spojenie (krimi triler)
  • Strata pozornosti (konzumné sci-fi)
  • Marvin: Rýchlejší ako smrť (fantasy splatter)
  • Perspektívny druh (military sci-fi)
  • Ideálne riešenie (antiutópia)
  • Začiatok (vianočná sci-fi)
  • Obsa

Diskusná téma: Mikropoviedky 2006 – 2016

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok