Najhoršie filmy roka 2013

14.02.2014 18:02

Nesnažil som sa vidieť všetko, ale hlavne to, čo mi niekto odporučil. A z toho ma sklamalo toto...

Hostiteľ *
Toto je des! Ak som TWILIGHTU vyčítal slabú zápletku, tak Host je úplne bez dramatických momentov. Lineárna nuda, kde sa rieší jeden blbý problém - keď mám v sebe dve osobnosti, môžu každá milovať niekoho iného? A romantika je absolútne neuveriteľná a dialógy smiešne. Občas sa film chce hrať na OSTROV ale pár nablýskaných motoriek to nespraví - režisér sa len hrá na výpravnosť a štýlovosť. Motivácie postáv nevysvetlené, každý náznak niečoho netradičného je okamžite zadupaný do zeme (Diane Kruger). Ak som dal Súmraku, SÚMRAKU: SÁGA VYVOLENÝCH (:-D) a PUSH-u dve hviezdy, tu musím ísť na jednu... Aj ženskému publiku odporúčam radšej "chlapčenské" filmy z tejto kategórie: JUMPER, SOM ČÍSLO ŠTYRI... A ak je nevyhnutná romantika, tak HRY O ŽIVOT...

Transformers 3 **
Uvedomujem si limity dvojky, ale mám ju rád. Trojka je však riadne slabá. Jediná zaujímavá (i keď ani náhodou nie logická) scéna je tá s nakloneným mrakodrapom. Vlastne ma nebavila ani jediná scéna, kde boli transformeri. Okrem toho, že bitky boli neprehľadné a často som nevedel, kto ku komu patrí, boli ešte aj blbo nasnímané (Bay starne a už má všetko v paži...). Hrozne dlhé a horzne chladné, vzápätí debilne infantilné. Pár Shiovych výstupov ma pobavilo, ale to boli tiež tie, ktoré vlastne s hlavným príbehom nemali nič spoločné... Keď si predstavím, ako som nadával na PACIFIC RIM... Tu to bolo podstatne horšie...

Vražedná dohoda **
Behajú tam dievčatá v nohavičkach, je tam občas lezboscéna a veľmi to chce byť mrazivé a dráždivé súčasne. Bohužiaľ príbeh je veľmi lienárny a napätie nie a nie prísť. Zrejme jedinou klasikou v tomto žánri sú NEBEZPEČNÉ HRY...

Amazing Spider-Man ***
Film by v pohode mohol dostať štyri šutre. Lenže je hrozne zbytočný. Chápem, že Disney a spol. sa snažia tlačiť Spidyho detskému divákovi, ale máloktorého dospelého bude baviť sledovať opäť tú istú situáciu, kde sa Parker ešte len stáva hrdinom. Už by som si ozaj pozrel dospelého Spider-Mana... Triky super. Herci fajn, ale Garfieldovo emotívne herectvo je na komiksák trochu priveľa...

Temné nebo ***
Občas pôsobivé, ale príliš prostoduché (pri podrobnejšom rozbore možno až hlúpe). Škoda nevyužitého potenciálu. Mrazivé scény z nočného domu fajn, mulderovská postava chlapíka, ktorý vie, že pravda je tam vonku, trápna. ZNAMENIA ale aj INVÁZIA (2007) sú úplne iná liga...

Ohnivý kruh ***
Zbytočne dlhé, zbytočne obyčajné. Pár dobre obsadených vedľajších postáv nezachráni tento brutal chladný blokbaster. TRANSFORMERS 2 bola tiež miestami haluz, ale aspoň to Bay nebral tak smrteľne vážne ako del Toro. Režisér má oveľa väčší cit pre živé príšery než pre droidy, ale tu na bio záležitosti nie je čas. "Ak máš možnosť strieľať, tak strieľaj." A tu sa na obludy takmer nevystrelí, čo vyznieva pekne dementne - chápem potrebu osloviť ázijský "Godzilla friendly" trh, ale postaviť obranu ľudstva takmer len na pästných súbojoch je dosť málo uveriteľné. Keď už to mala byť nelogicá trubkovina, mohlo to aspoň vtipné v štýle BATTLESHIP... Dá sa to prežiť, ale tretia hviezda je s prižmúrenými očami...

Jack, zabijak obrov ***
Obyčajná rozprávka na úrovni FANTAGHIRO. Vzhľadom na rozpočet však príbeh vyznieva omnoho dementnejšie. Občas sa objaví naznak originality, ale inak je to priehrštie opozeraných tém a nápadov. Postavy ploché (i keď McGregor je sympaťák, ale asi jediný si to užíva), napätie nulové... SNEHULIENKA A LOVEC je omnoho poctivejšou fantasy...

Rok 2013 bol vlastne celkom fajn :-)

Diskusná téma: Najhoršie filmy roka 2013

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok