Revitalizácia vo finále Poviedky Istroconu 2016

15.06.2016 16:46
Po rokoch snaženia sa moja poviedka prebojovala do finále Poviedky Istroconu. Dokonca som poslal dve poviedky, ale druhá neuspela v konkurencii ostatných military scifíčok. Vo voľnej kategórii však zabodovalo moje soft scifíčko Revitalizácia. Do finálnej podoby sa dostávalo tri roky a ďalších sedem rokov zrelo, kedy som ešte vychytával drobné muchy. To len pre predstavu, čo v mojom prípade znamená „dobre odležaná poviedka“ :-). 
 
Išlo o moju snaha napísať triler v štýle amerických bestsellerov (viac postáv, krízová situácia). V pôvodnej verzii sa dej Revitalizácie odohrával na inej planéte, ale keďže ma to vždy viac ťahalo k „prízemnej“ sci-fi, príbeh som napokon zasadil do Zvolena blízkej (či alternatívnej?) budúcnosti. Okrem politických intríg a úteku hlavného hrdinu (správny hrdina musí utekať) je tam zakomponovaná aj aktuálna(?) téma výstavby vodnej nádrže.
 
 
Finálové poviedky by mali byť onedlho zverejnené na Fandom.sk.
Finálvé poviedky by mali byť onedlho zverejnené na Fandom.sk.    
Po rokoch snaženia sa moja poviedka prebojovala do finále Poviedky Istroconu. Dokonca som poslal dve poviedky, ale druhá neuspela v konkurencii ostatných military scifíčok. Vo voľnej kategórii však zabodovalo moje soft scifíčko Revitalizácia. Do finálnej podoby sa dostávalo tri roky a ďalších sedem rokov zrelo, kedy som ešte vychytával drobné muchy. To len pre predstavu, čo v mojom prípade znamená „dobre odležaná poviedka“ :-). 
 
Išlo o moju snaha napísať triler v štýle amerických bestsellerov (viac postáv, krízová situácia). V pôvodnej verzii sa dej odohrával na inej planéte, ale keďže ma to vždy viac ťahalo k „prízemnej“ sci-fi, príbeh som napokon zasadil do Zvolena blízkej (či alternatívnej?) budúcnosti. Okrem politických intríg a úteku hlavného hrdinu (správny hrdina musí utekať) je tam zakomponovaná aj aktuálna(?) téma výstavby vodnej nádrže.
 
Finálové poviedky by mali byť onedlho zverejnené na Fandom.sk.Revitalizácia vo finále Poviedky Istroconu 2016
 
Po rokoch snaženia sa moja poviedka prebojovala do finále Poviedky Istroconu. Dokonca som poslal dve poviedky, ale druhá neuspela v konkurencii ostatných military scifíčok. Vo voľnej kategórii však zabodovalo moje soft scifíčko Revitalizácia. Do finálnej podoby sa dostávalo tri roky a ďalších sedem rokov zrelo, kedy som ešte vychytával drobné muchy. To len pre predstavu, čo v mojom prípade znamená „dobre odležaná poviedka“ :-). 
 
Išlo o moju snaha napísať triler v štýle amerických bestsellerov (viac postáv, krízová situácia). V pôvodnej verzii sa dej odohrával na inej planéte, ale keďže ma to vždy viac ťahalo k „prízemnej“ sci-fi, príbeh som napokon zasadil do Zvolena blízkej (či alternatívnej?) budúcnosti. Okrem politických intríg a úteku hlavného hrdinu (správny hrdina musí utekať) je tam zakomponovaná aj aktuálna(?) téma výstavby vodnej nádrže.
 
Finálové poviedky by mali byť onedlho zverejnené na Fandom.sk.

Diskusná téma: Revitalizácia vo finále Poviedky Istroconu 2016

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok